Start page  ·   Linas instagram  ·   Jelenas instagram  ·   Jelenas weheartit  ·   Kontakt

5 februari

Skrivet:    ·  DAILY UPDATE
Helt sick hur fort tiden går? Känns som att jag har så mycket att göra/tänka på och att jag inte har tid för någonting. Har inga dagar längre där jag bara tar det lungt. Antingen så är det skola, plugg, åka iväg, jobba eller gå till doktorn tex.. Har skrivit ner allt jag har just nu i skolan som jag måste göra innan lovet och det är minst 10 saker. Men det är väll bara att göra då. Måste bara orka.
 
Aja!! Snart fyller två riktigt fina människor år! Elin och Saga! Undra vad jag ska köpa ;););)
 
 
 
/lina



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Vi är två 16-åriga tjejer i Stockholm & ska nu börja gymnasiet! Följ oss på vår blogg!